Trwa wczytywanie danych

Trwa przesyłanie danych.
Twój sklep Kaufland

Dotychczas wybrane sklepy

Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis www.kaufland.pl prowadzony jest przez spółkę Kaufland Polska Markety spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 47, 50-541 Wrocław (który stanowi także adres do doręczeń), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000237036, NIP: 8992367273, REGON: 151562471, adres poczty elektronicznej: service@kaufland.pl, numer telefonu kontaktowego: 71/ 37 70 100 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
  2. Terminom używanym w Regulaminie nadaje się następujące znaczenie:
    a. DOK – Dział Obsługi Klienta, który udziela Klientom informacji i odpowiada na pytania oraz przyjmuje opinie Klientów, w dni i w godzinach wskazanych w witrynie, w zakładce „Kontakt”, pod wskazanym tam numerem telefonu (połączenie jest bezpłatne) oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego.
    b. HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta.
    c. KAUFLAND - Kaufland Polska Markety spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 47, 50-541 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000237036, NIP: 8992367273, REGON: 151562471.
    d. KLIENT– (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku gdy
    Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcieUmowy o Świadczenie Usług oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Kaufland.
    e. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
    f. KONTO – Usługa Elektroniczna, w systemie teleinformatycznym Kaufland, pozwalająca na korzystanie przez Klienta z określonych funkcjonalności Serwisu, w szczególności Listy Zakupów. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w witrynie Kaufland.
    g. LOGIN – adres e-mail Klienta podany w ramach Serwisu podczas tworzenia Konta.
    h. LISTA ZAKUPÓW – funkcjonalność Serwisu, dostępna dla posiadaczy Konta, umożliwiająca tworzenie, edytowanie, przechowywanie danych o produktach, które Klient zamierza nabyć i/lub które nabył.
    i. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE – Facebook, Twitter i Google+
    j. REGULAMIN – niniejszy regulamin
    k. SERWIS – strona internetowa www.kaufland.pl
    l. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH – umowa zawierana przez Kaufland z Klientem, polegająca na świadczeniu usług za pośrednictwem Serwisu. m. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Kaufland na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług Elektronicznych.
  3. Regulamin określa warunki świadczenia przez Kaufland na rzecz Klienta usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Serwisu.
  4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta.

II. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE

  1. Kaufland świadczy za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie następujące  Usługi Elektroniczne na rzecz Klientów:
    a. usługa prowadzenia Konta;
    b. prezentowanie i umożliwienie przeglądania przez Klientów treści reklamowych oraz innych zasobów, w tym przepisów kulinarnych;
    c. umożliwienie Klientom, którzy utworzyli Konto, korzystania z usługi Listy Zakupów, tj.:
    − tworzenia Listy Zakupów poprzez dodawanie artykułów do Listy Zakupów, ręcznie lub automatycznie z aktualnych ofert oraz przepisów kulinarnych prezentowanych w Serwisie;
    − edytowanie List Zakupów poprzez dodawanie i usuwanie produktów;
    − wydruk Listy Zakupów;
    − przekazanie Listy Zakupów osobie trzeciej, za pomocą funkcjonalności zaproszenia do Listy Zakupów – Klient może ręcznie skopiować link z Listą Zakupów i przesłać go w dowolny sposób lub automatycznie wygenerować e-mail z Listą Zakupów;
    − przechowywanie i udostępnianie Klientowi informacji o produktach dodanych do List Zakupów oraz o dokonanych zakupach z produktów umieszczonych na Liście Zakupów (Klient samodzielnie oznacza zakupione produkty);
    d. podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta.
  2. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Kaufland, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług
    Elektronicznych są następujące: (1) urządzenie mobilne (komputer, tablet, telefon); (2) dostęp do Internetu; (3) posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej przeglądanie stron www.
  3. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta:
    a. wypełnieniu formularza rejestracji o wskazane w nim dane, w szczególności: imię, nazwisko, adres-email, Hasło (podanie tych danych jest dobrowolne, lecz konieczne do założenia Konta) oraz opcjonalnie data urodzenia („urodziny”);
    b. zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu oraz zapoznania się z zasadami ochrony danych osobowych;
    c. kliknięciu pola „Zarejestruj się”; lub po zalogowaniu się w Serwisie za pośrednictwem jednego z Portali Społecznościowych. W takim przypadku konto Klienta w Portalu Społecznościowym jest powiązane z Kontem.
  4. Klient ma prawo edycji następujących danych przypisanych do Konta: imię, nazwisko, data
    urodzenia, w każdym czasie.
  5. Login i Hasło mają charakter poufny.
  6. Umowa o Świadczenie Usług Elektronicznych zostaje zawarta z chwilą wyświetlenia się w Serwisie komunikatu informującego o pomyślnym logowaniu.
  7. Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wybranie opcji „Usunięcie konta”, a następnie potwierdzenia chęci usunięcia Konta w Serwisie oraz za
    pośrednictwem poczty e-mail lub wysłanie stosownego żądania do DOK, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: service@kaufland.pl lub telefonicznie pod numer 800 300 062. Usunięcie Konta nastąpi w ciągu 24 godzin od otrzymania żądania usunięcia przez
    Kaufland.
  8. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    a. podawania w formularzu rejestracyjnym wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta oraz niezwłocznego ich aktualizowania;
    b. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Kaufland w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    c. niepodejmowania działań mających na celu dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym (m.in. spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informatycznego Konta, naruszających prawa własności intelektualnej, naruszających obowiązujące przepisy prawa, podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta).

III. REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać na przykład:
    a. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: service@kaufland.pl
    b. pisemnie na adres: al. Armii Krajowej 47, 50-541 Wrocław;
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Klienta oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy
    rozpatrzenie reklamacji przez Kaufland.
  3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Kaufland następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

IV. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ORAZ ZMIANA REGULAMINU

  1. Kaufland może w każdym czasie rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług Elektronicznych z Klientem za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako (katalog zamknięty):
    a. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Kaufland wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Kaufland lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
    b. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
    c. zmiana zakresu lub sposobu świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Kaufland dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
  2. Kaufland może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z ważnych przyczyn wskazanych w pkt 1a-c powyżej (katalog zamknięty).
  3. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Kaufland udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Serwisie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przy zawieraniu Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych przez Klienta adres e-mail, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
  4. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Klientów, którzy zawarli Umowę o Świadczenie Usług Elektronicznych, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu.

V. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje na ten temat mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Kaufland jako administratora danych osobowych.
  2. Szczegółowa informacja o zasadach przetwarzaniach danych osobowych została udostępniona i przekazana Klientowi przez Kaufland w ramach formularza rejestracyjnego oraz szerzej opisana w treści Polityki Prywatności Kaufland.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient, do którego zastosowanie mają przepisy rozdziału 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (w szczególności będący konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.), który zawarł Umowę o Świadczenie Usług Elektronicznych może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa poprzez złożenie oświadczenia, w terminie 14 dni od dnia
    zawarcia tej umowy.
  2. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Klienta oświadczenia wobec Kaufland przed jego upływem. Klient może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych może zostać złożone na przykład:
    a. pisemnie na adres: al. Armii Krajowej 47, 50-541 Wrocław;
    b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    service@kaufland.pl;
  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 20 listopada 2019 r.
  2. Kaufland zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych. Korzystanie z Usług Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami
    dotyczącymi przekazywania danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
  3. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem URL
    https://www.kaufland.pl/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslug-za-posrednictwem-strony-internetowej.html, gdzie Klienci mogą w każdym czasie go przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Załącznik nr 1 - Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


Adresat: Kaufland Polska Markety spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., al. Armii Krajowej 47, 50-541 Wrocław, adres poczty elektronicznej: service@kaufland.pl,

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

Adres konsumenta(-ów):

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.