Trwa wczytywanie danych

Trwa przesyłanie danych.

Nieopatrznie obiecałaś wziąć udział w półmaratonie?

Podjęłaś decyzję, aby w tym roku uprawiać więcej sportu. Superpomysł! Jednakże w przypływie lekkomyślności obiecałaś najlepszej przyjaciółce wziąć wkrótce udział w półmaratonie. Obietnic się nie łamie, więc nie możesz się  już wycofać – nie masz jednak planu, jak tego dokonać?

Również w tej sytuacji Kaufland może Ci pomóc osiągnąć ten cel, gdyż zrównoważona i harmonijna dieta jest w przygotowaniach do półmaratonu bardzo ważna. U nas dostaniesz dokładnie to, czego potrzebujesz: owoce i warzywa na pyszne i zdrowe koktajle, świeże ryby, mięso i rośliny strączkowe jako ważne źródło protein. Dzięki naszym przepisom na pożywne, będące źródłem energii jedzenie wykonasz swój plan treningowy, nie obciążając dodatkowo organizmu. Nasz krótki poradnik na temat półmaratonu zawiera ważne wskazówki, które pomogą Ci przygotować się do biegu na dystansie 21 km. Jedyne, co musisz jeszcze zrobić, to regularnie mobilizować się do działania. Bowiem nic nie stoi już na przeszkodzie, abyś mogła osiągnąć sukces i pomyślnie ukończyć półmaraton!

Produkty 

Twój pierwszy trening: Lekkie zakupy

Makaron, pierś kurczaka, siemię lniane, chudy jogurt, chleb pełnoziarnisty, woda mineralna, sok jabłkowy z wodą mineralną gazowaną, banany, smoothie, filet wołowy, filet z czarniaka, batony energetyczne, płatki owsiane, twaróg, ziarna chia.