Trwa wczytywanie danych

Trwa przesyłanie danych.
To nie Twój sklep?
Zmień
Twój sklep Kaufland

Dotychczas wybrane sklepy

W końcu fajrant. A mimo to ciągle jeszcze dużo do zrobienia

Ciągle się zdarzają - te dni, gdy jesteś maksymalnie skoncentrowana, a mimo to ilość papierów na Twoim biurku po prostu nie maleje. Właściwie chciałaś punktualnie zakończyć pracę i iść do kina lub spędzić czas z rodziną, ale w ostatniej chwili dostajesz do zrobienia nowy projekt, który nieodwołalnie musi być gotowy na jutro. Na dodatek zdajesz sobie sprawę, że stołówka (firmowy bufet ) jest już zamknięta,  a Twoja szuflada z „małym co nieco” świeci pustkami.

Nie panikuj jednak, dzięki Kauflandowi  jesteś świetnie przygotowana również na dłuższy czas pracy. U nas znajdziesz nie tylko pobudzające napoje zawierające kofeinę, batony energetyczne, lecz również wszystkie składniki pozwalające na przygotowanie naturalnych „pobudzaczy”, takich jak woda cytrynowa czy imbirowa.

Oprócz tego zdradzimy Ci nasze przepisy na pożywne dania, które możesz łatwo przygotować i zabrać ze sobą do pracy na kolację. I abyś nie traciła w pracy niezbędnej koncentracji i szybko się z nią uwinęła, zebraliśmy dla Ciebie kilka ćwiczeń rozluźniających, które możesz wykonać w biurze.

Produkty 

Najlepsi towarzysze w pracy, gdy ci prawdziwi już poszli do domu

Propozycje produktów:

kawa rozpuszczalna, napoje energetyczne, termos, czekolada, banany, jagody goji, orzechy włoskie

artykuły z asortymentu "na wynos" (TO-Go-Sortiment): wrapy, gotowe kanapki, sałatki, koktajle (smoothies), sałatka owocowa.

Tricki

Zawsze na luzie – nawet gdy robi się późno: Ćwiczenia rozluźniające do wykonania w biurze

1. Kto dużo pracuje przed komputerem, powinien regularnie odwracać wzrok od monitora, aby odciążyć oczy. Należy wyjrzeć przy tym z okna i popatrzeć w dal.  Skoncentruj się na jednym punkcie w oddali lub przebiegnij wzrokiem wzdłuż linii horyzontu.

2. Ruch jest ważny. Nawet najlepsze krzesło biurowe nie zapobiegnie na dłuższą metę napięciu mięśni pleców. Podczas rozmów telefonicznych chodź tu i tam lub odbywaj spotkania stojąc. Wyjdź na krótko na zewnątrz, aby zaczerpnąć świeżego powietrza. Tlen jest ważny dla pracy mózgu.

3. Olejki zapachowe mogą działać odprężająco i stymulująco. Skrop chusteczkę kilkoma kroplami eterycznego olejka lawendowego lub eukaliptusowego, przyłóż do nosa, głęboko wdychaj i wydychaj powietrze.

4. Oderwij się na krótko całkowicie od pracy, aby „przewietrzyć’’ głowę. Utnij sobie krótką pogawędkę z kolegami lub rysuj przez 2 minuty znak nieskończoności (∞) na kartce papieru. Wypróbuj ten sposób, a może Ci się spodoba.

5. Regularne rozciąganie zapobiega napięciom mięśni i pomaga również odprężyć się psychicznie. Krótkie ćwiczenia fizyczne, jak pompki czy unoszenie nóg, poprawiają dodatkowo ukrwienie.


Zostaw swoją opinię

Wypełnij ankietę i powiedz co sądzisz o naszej stronie internetowej. Dzięki Twojej opinii będziemy mogli poprawić jakość naszych usług.

Zostaw swoją opinię