O nas

Nasze wartości

Zadowolenie Klienta determinuje nasze działania

Zadowolenie naszych klientów jest kluczową wartością w naszej codziennej pracy. 

Naszym wspólnym celem jest przyczynianie się do zapewnienia naszym klientom satysfakcjonujących i spokojnych zakupów.

 

Dlatego opracowaliśmy zbiór podstawowych zasad postępowania w naszej firmie. Wierzymy, że tylko pracownik, który chętnie wykonuje swoją pracę, będzie w stanie przekazać zado- wolenie i pozytywne emocje naszym Klientom.

Podstawowe zasady postępowania

Dowiedz się więcej 

o podstawowych zasadach naszej codziennej pracy zarówno w sklepach, jak również w Centrali.

 

 

Kultura pracy w zespole

Kładziemy duży nacisk na pozytywną atmosferę pracy, opierającą się na uczci- wości i szacunku wobec Klientów, pracowników i partnerów zewnętrznych.

 

Compliance
w Kauflandzie

Od dawna dużą wagę przykładamy do przestrze- gania obowiązującego prawa we wszystkich podejmowanych przez nas działaniach.

 

Praca i kariera

Praca i kariera

              Przejdź do ofert pracy

Newsletter

Facebook

Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej jakości usług, na naszej stronie internetowej zapisywane są pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o plikach cookies oraz o możliwości zmiany ustawień znajdą Państwo w naszych Zasadach ochrony danych osobowych.